2012-01-20

Torsdagskväll

Efter gårdagens longering av Amber som gick bättre än förväntat, åkte jag upp till Linn och tillbringade kvällen där :)

Red först Lady på en liten skritt och travtur medans Linn mockade stallet. När allt var klart lastade vi Flisan och Bella och åkte och hoppade :) Underlaget var rätt tungt och ingen av hästarna var på nåt strålande samarbetshumör, men hoppat av sig fick dom iaf! Och jag blev av med lite ridabstinens! Vill ha nåt o trimma nuuu :P

Bild på Bella när jag hade henne hemma innan jag åkte till Lisen och Peder.



Vid halv nio kom mamma och plockade upp mig i ridhuset för färd hemåt. Kvällsmat på Donken blev det också! ;)

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Torsdagskväll


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: