2012-02-15

Sjukis

Igår efter jobbet låg jag hela kvällen, med en huvudvärk så jag trodde huvudet skulle sprängas. Två gånger var jag uppe i natt och käkade panodil... Kvart över sju i morse ringde dom dessutom och frågade om jag kunde jobba delat idag, hade ju redan kvällen. Men nej, va inte riktigt frack för de kände jag.

Planen för dagen var att åka till ridhuset och hoppa lite med Amber, men eftersom hon vilade i måndags och fick en bonusvilodag igår, så blev det inget ridhus idag. Det blev istället lite bus på ängen ;) Är fortfarande inte helt hundra, så det fick bli slappisridning idag. Amber verkade dock inte ledsen.. Gjorde några rejäla brallningar innan hon fick galopperat av sig lite :)

Bilder från dagen kommer senare, vill inte laddas upp nu :( Hade världens bästa pojkvän med mig idag som fotade :)

Sedan var det bara att åka hem och bege sig mot jobbet, 16-22! Seg som attan, hög tid att sova. Jobb 7,30-14 imorrn! :)

Liten bonusbild på Bellabus och Linn som var i Trollhättan och tävlade i helgen. Felfri 100cm och ett ner i 110cm!



Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Sjukis


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: