2012-02-14

Nähääää

Verkar inte som om länken till nya bloggen funkar :S Får kolla upp detta!

Jobbat idag, som alla andra dagar känns de som. Tror jag jobbar varje dag fram till nästa torsdag nu! Sen är de Scandinaviumledigt :D Åh, längtar!

På fredagen kommer jag stå på mässan i Strömbergsgårds monter :) På lördagen blir det shopping, show och käk o party på Gothia. Bokat hotell och kommer vara på GHS även hela söndag! Åh, hästnörd är vad jag är! :P Haha

Har en hel del jag ska shoppa faktiskt. Har ni något speciellt ni ska kika på?



Och eftersom det bara är drygt en vecka kvar till GHS, så är det alltså bara en extra vecka kvar tills jag och Amber är ute på tävlingsbanan igen! Blir en 120 klass i Lidköping! Beroende på hur hon känns kanske det blir en 130 med, det återstår att se :P



Och på tal om tävling, då ska det vara hyffs på grejerna. Amber kommer säkert behöva klippas igen innan det bland annat. Har ni nåt bra tips på liten klippmaskin som är bra att klippa ansiktet med? :)

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Nähääää

  1. Linn
    09:39:22 den 2012-02-20
    Ska bli så kul i helgen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: