2012-01-21

Skrittur

Igår var jag alltså uppe och red på Skrållan! En jääädrigt kall skrittur blev det. Klara sprang med hon oxå! :)



Även om hon var vääldigt pigg och glad så jobbade hon ändå på bra emellanåt. Tanken var att jag skulle ridit henne lite i alla gångarter idag, men det har ju varit snöoväder typ hela dagen. Har absolut inget emot att rida i snön, men kändes som att det kunde vara värt att vänta en dag.

Denna dagen började med lite sovmorgon efter en trevlig kväll med Helena och Linnea på Butlers, sedan stallet, fixat med Carins hästar och nu jobbat från 16,30-22. Borde sova för imorrn är det jobb 7,30-16,30. Kan hända att det blir 19-22 oxå, haha. Däremellan ska jag hinna fixa åt Amber och Carins hästar samt gärna motionera Amber lite. Känns som mamma kanske får rycka in och hjälpa mig isf ;)



Just nu vet jag varken ut eller in. Allt är lite upp och ner på många fronter. Hästeriet, tävling, träning, jobb, boende, relationer, framtidsplaner mm. Skulle haft en låst blogg där jag bara kan gå in och skriva av mig när jag känner för det! Eftersom jag har en hel del läsare så kan jag inte riktigt skriva vad jag vill här, både på gott och ont! :P

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Skrittur

  1. Mamma
    10:44:52 den 2012-01-22
    Efter regn kommer solsken :) Tänk positivt och se varje dipp som ytterligare en lärdom. Det är dessa lärdomar som sedan rustar dig för framtiden. Jag älskar dig bästaste dotter <3

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: