2012-01-16

Roffe!!

Rolf-Göran, han gjorde min kväll! Satt med gåshud över hela kroppen och måste erkänna att det kom en tår när hans resa spelades upp på monitorn. Jerringpriset, det var han värd!! :)

För övrigt är det snart läggdags, några timmar jobb imorrn morgon. 7.30-11. Därefter blir det stallet skulle jag tro :) Klockan fyra imorgon ska vi vara hos Anna Rudbäck på Sundsby veterinärklinik, Tjörn. Hoppas hon är fräsch så ja kan börja sätta igång henne nu!!

Idag har jag longerat henne en stund och därefter klippt klart de jag inte fick klippt sist när maskinen gick sönder. Eller rättare sagt, sladden till maskinen gick av.. Och sen har jag ju inte ridit, så har inte känts värt att klippa klart :P Men nu är hon tillsnyggad och helnaken, redo att sättas igång!

Vill bara komma igång så ja kan blogga om träning mm! Ser fram emot att planera, trimma, träna, tävla, plocka poäng till amatörtouren osv :)



Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Roffe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: