2012-01-26

Rain bows

Någon som har erfarenhet av att rida med dessa?



Är lite inne på att köpa ett par på mässan under horse show i februari. Hade varit kul att höra bra respektive dåliga erfarenheter med dom :)

Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Share |

2 personer har kommenterat Rain bows

  1. Johanna
    21:31:09 den 2012-01-26
    Har åxå funderat på sånna ibland , men kolla me

    Johanna Knape, hon hade sånna ett tag :))
  1. Lina
    23:36:41 den 2012-01-29
    Jag använde såna för 3-4 år sen och de är helt okej. Kunde inte ha de på mina favorittyglar (dyon läder m loopspänne) för spännet på tygeln var för brett för handtaget så fick köpa fula tyglar till haha. Jag slutade använda dom efter typ 6 månader, men jag blev faktiskt bättre på att inte rida med för långa tyglar så nån effekt hade de ju ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: