2012-01-28

Oljig katt

Upptäckte precis att vi hade svarta fotspår i hela huset. Följde man dom visade det sig vara Tess som varit i farten och klaffsat i olja eller något utomhus. Räätt nöjd över att det inte var mina två busfrön som varit i farten denna gången. Dom har en tendens att sluta som skyldiga..

Jobbat jobbat jobbat idag. På mina lediga tre timmar mitt på dagen var jag nere hos Amber en sväng, mockade o fixade. Sedan åkte jag upp till ridklubben en sväng och kollade träning för Mathieu Boissonneau. Intressant och lite annorlunda :) Sedan var det som sagt jobb 16,30-22 igen..


Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Oljig katt

  1. Cissi
    23:20:08 den 2012-01-29
    Vill Kitten ha fäjsbook? ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: