2012-01-03

Härlig start på nya året.

Sorry för missad uppdatering igår, men har varit fullt upp och mkt tankar o funderingar :)

Härlig start de blev på nya året oxå känner ja. Not! Amber är inte fräsch och står på box tills vi vet vad det är med henne. Endast promenad för hennes del. Tagit blodprover och skickat på analys. Får se om de visar något knasigt.. Misstänker korsförlamning, virus som satt sig på nervsystemet eller nåt.

Vet inte om Amber håller på o bädda för natten? Har iaf byggt en stor kudde i boxen..



Annars rullar allt på. Är mkt longering av hästar som ska sättas igång :)

Uppradade, från höger: HM Arctic Aurora Borealis (Arctic) , Sibon, HM Cash In (Danny) , Flip's Little Sparrow (Sparven), Augustinus (Agge), Mainroad (Merra)


Avslutar med en bild på finaste Skrållan <3



Imorgon är jag ledig och ska ta en tur till Torna Hällestad och hälsa på Jacob Hellström och Sara Molvidsson :)

Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Share |

3 personer har kommenterat Härlig start på nya året.

  1. Elisabeth
    09:36:14 den 2012-01-04
    <3
  1. En chic mammas bekännelser
    11:59:10 den 2012-01-04
    pussa henne från mig, tycker att du har haft nog med otur med dina fina pållar så nu håller vi tummarna att hon ''bara'' sträckt sig eller ngn spänning, vad som helst förutom korsförlamning, jag är dock inte jätte insatt vad det innebär, men jag misstänker att det inte är det roligaste. :( Lycka till allafall och jag måste säga att bloggen är kanon :) är inne varje dag typ 3 ggr haha :D
    www http://mizztang.blogg.se/
  1. twogyt
    09:53:18 den 2012-10-16
    Hey very interesting blog!|
    www http://www.equmuwuwu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: