2012-02-12

Dressyrträning

Då var denna lediga helgen redan slut. Kunde fått hoppa in o jobba ikväll men sa faktiskt nej!

Idag åkte jag och Ella (min personliga hästskötare ;)) upp till Trollhättan för att kolla tävling. Segt som de gick så hann vi bara se en klass innan vi var tvungna att åka hem. Hade lunchen i stallet och skulle träna dressyr halv två. Hann i alla fall se Bella som satte en felfri runda i cm :D Film kommer om youtube vill sluta sega...

Sedan var det som sagt dressyrträning för Berit dag två. Ääälskar min häst. Hon är så grymt rolig att rida! Att hon dessutom kan hålla sig på mattan även när de är träning är ju extra kul! Hon inledde passet igår med en halv långsida rodeo, sen gick hon grymt! :) Fick beröm för vår samspelhet och att Amber är så otroligt känslig. "Du läser av henne utan o innan och allt ser så enkelt ut, men som för någon annan kunnat bli farligt istället". Ja, aldrig lär jag aldrig göra mig av med :) <3




Kommer en liten film från dagen oxå. Mer bilder och filmer kommer så fort det laddats upp :)

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Dressyrträning


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: