2011-12-16

Snabb uppdate innan läggdags.

Kom precis ner från stallet. Varit uppe och fodrat hästarna efter att jag kört Emma till flygplatsen. Så nu är det alltså bara jag och Anna kvar i stallet. Plus Minge då :P Jag beger mig hemåt på måndag eftermiddag, så då blir Anna ensam kvar några dagar. Lisen och Peder sköter hästarna själva julafton och juldagen, så på annandagen börjar jag jobba igen. Själv :P Lite svårt o få ihop det med alla som vill hem över jul o nyår. Jag tar en vecka över jul och sparar en vecka till senare :)

Dagen idag har rullat på som vanligt, halvlugnt för tillfället. Har ridit Sture och Amber har fått sig en baksko igen, så idag har hon fått gå en timme i skritten oxå :)

Nu ska jag sova. Två dagar kvar att jobba innan ja får åka hem för en vecka <3

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Snabb uppdate innan läggdags.

  1. Julia
    23:37:25 den 2011-12-16
    hej emelie, läser bloggen varje dag. jätte kul! :)

    hoppas du hinner titta in en snabbis på eckerna och säga hej innan du ska tbk igen.

    kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: