2011-12-27

Pics.

Ännu en dag på Grevlunda är snart till ända. Började med att fodra, både hästar och katter..



Alla hästarna har gått i skritten, några har varit ute i hagen, några har gått på bandet osv.

Dolly och Merra ute i hagen.


Här står dom och väntar på att nattas efter att ha gått i skritten. Svårt att hinna med allt själv..
Från vänster har vi Holliday, Augustinus (Agge) och Ceasar.


En annan bild på Holli, tycker han har såå läckra ögon!


Texas P, Thriller P och Centoo


Jag hann även med att rida Amber medans det var ljust! Blev ett lättare kondition/styrkepass i backen samt skrittade lite runt odlingarna. Kändes att det var jobba hon behövde..

Lite halvkass bild, men här är jag i alla fall och skrittar utmed odlingarna. Det odlas äpplen, päron och plommon tror jag. Så dricker ni något från Kiviks musteri så är det inte omöjligt att det kommer härifrån ;)


Amber i sitt julklappstäcke, nattad och klar <3


Efter att stallet var färdigt blev det en sväng till Lanthandeln för att köpa mjölk mm.
Måste säga att det är rätt mysigt med lanthandel, men utbudet är ju rätt begränsat, plus att det är stängt röda dagar, vilket betyder att jag fått klara mig utan mjölk till idag!!

Idag åkte Peder till Mechelen och imorgon beger sig även Lisen av, vilket betyder att jag dessutom blir hundvakt en vecka nu då! :)

Britt och Barbro


Dags att åka upp och slänga till hästarna lite kvällshö!

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Pics.

  1. En chic mammas bekännelser
    21:25:46 den 2011-12-27
    btw jag kan göra en lätt bloggdesign till dig när jag hinner om du vill :) ?
    www http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: