2011-12-28

Night.

Dags att gå och lägga sig. Har lyckats dra på mig feber, mindre kul. Inte gjort många knop ikväll i alla fall. Soffläge med Britt och Barbro! Upp och hoppa tidigt imorrn, blir nog en häst eller två att rida oxå. Amber ska gå imorrn igen iaf :) Hon fick bara gå i skritten en timme idag..

En snutt från träning för Per-Ola Nyström, i oktober tror jag :) Superbra tränare, va längesedan ja fick sån känsla under en träning!


Nu ser jag fram emot en vår fylld av träning för Lisen och Peder! Superbra bägge två. Mycket sitsträning samt att rida hästen med 10% hand och 90% ben. Det är lite trixigt med Amber som gärna eldar på, men det funkar. Så med lite tid så kommer de bli riktigt bra, de känner jag :)

Film från 120 cm i Lidköping i somras nån gång :)


Har ni inte redan märkt det så kan jag ju passa på att meddela att pappa kommit igång med designen oxå ;)

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Night.

  1. Lotta
    01:57:55 den 2011-12-31
    Hej Emelie =)



    Kul att du bloggar!



    Vad är det för underlag i skritten och hur stor e den (diameter)?



    Have fun!!



    Kram Lotta

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: