2011-12-27

Lunch.

Nere en vända och äter lite lunch. Ska strax åka bort till Lanthandeln för att handla lite :)

Här skiner solen och är rena våren ute..

Har lite kvar att göra efter lunchen. Hingstarna ska gå i skritten och de hästarna som går i hagen ska tas in och nattas, fodras mm. Efter det ska jag ta en lite tur med Amber tänkte jag. Hoppas hinna innan de blir mörkt :) Red henne första gången igår efter vilan. Hon var pigg och glad, men fullt ridbar. Kändes skönt att sitta upp på henne igen :) Hoppas få plats för Peter Markne den 12 eller 16 januari oxå!

Nä, nu ska jag åka så jag hinner. Ikväll lägger ja upp mer filmer, bilder osv. Just nu laddas Ambers provridning upp på youtube :P

Förresten, någon som vet hur man lägger upp filmer här på bloggen? Ja får inte till de. Haha.


Jag och Amber, 120 cm, Vänersborgs ryttarförening i juni i år :)

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Lunch.

  1. En chic mammas bekännelser
    16:24:45 den 2011-12-27
    du går in på youtube, klicka på bädda in och tänk på att klicka i htlm och sen kopierar du den ''texten'' som blir och lägger in i htlm filer när du skriver ett inlägg och tryck på infoga :) hoppas du fattar min super braiga förklaring haha !!
    www http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: