2011-12-24

Dopparedan.

God Jul allesammans!

Har varit och avverkat en julfrukost med julklappsspel hos Tonis kusin mfl. Nu blir det lite förberedelser inför tillbakaresan imorgon. Hade ju kunnat skriva hemresan, men för mig är Lilla Edet fortfarande hemma :)

Imorgon bär det alltså av till Skåne igen. Oklart när jag kommer hem och hälsar på igen. Tack o lov för allt vad elektronik heter! Så ja slipper skriva brev till alla nära o kära här hemma ;)

Passar på att lägga upp en länk till en video på mammas facebook sida. Brukar vara hon som sköter uppladdningen av filmer efter tävlingarna då hon tycker jag dröjer alldeles för länge :P

http://www.facebook.com/profile.php?id=644176402&ref=tn_tnmn#!/video/video.php?v=2620048058879

I år blir det ingen julmorot till Amber utav mig. Hon får sin kram och morot imorgon kväll istället :) Nu har hon dessutom vilat i snart 3 veckor, så nu är det dags att sätta igång henne när jag kommer tillbaka! :D Var ju på en liten vet check hos Staffan Lidbäck innan ja åkte hem i måndags. Amber var oförskämt fräsch, så det var skönt! Kändes inte helt hundra de två sista tävlingarna, väldigt spänd, men kunde inte sätta fingret på om det kunde vara något. Men med tanke på hur hon tagit sig i höst så var hon förmodligen bara trött i kroppen :) Så med tre veckor vila är vi snart på gång igen! Dessutom berömde han hennes extriör, hull och muskler. Hon är ett snyggt litet kraftpaket och de visste ja ju redan ;)

På tal om att få berömelse för vilken fin häst jag har. Det är rätt kul att nu kunna knäppa folk på näsan som både tvivlade på Amber och avrådde mig från att köpa unghäst när jag bara var 17 år.. Och se så bra det blev! Ångrar inte en sekund att jag köpte mitt lilla 3-åriga fuxprojekt :) Mer om detta i ett annat inlägg. Har som sagt antecknat i min kalender om vad jag ska skriva om osv. Kommer berätta mer om både min, Ambers och vår gemensamma utveckling :)

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Dopparedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: